سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
آخرالزمان و منتظران ظهور
اجازه حضور
افطار
عاشقانه می گویم
سیب خیال
««««« آخرالزمان »»»»»
مُهر بر لب زده
یگان امُل های مُدرنیسم نشده...امُلیسم
یک کلمه حرف حساب
درخت شاعر
شلمچه
قطعه 26

فروشگاه سن پترزبورگ
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
سلام شهدا
شهسوار دل
ط ری ق
زائر ...zaeer
عطش
شهدای دفاع مقدس
پری برای پریدن
شهید قنبر امانی
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
لنده، سلیمان شهرویی
چفیه
بشکاف
اخراجیها
پرواز تا اوج
ایران آفتاب
یه دخترشاد
هدایت قرآنی
حاج رضوان
کلام دل
عدالت جویان نسل بیدار
در حسرت شهادت
بهترین ها برای ایرانیان
فدایی سید علی
قافله شهداء
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
فاو.سرزمین رهایی
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
زازران همراه اخر
آرزوی وصــــ . . . ــــا ل
یا زهرا(س)
ღ★ღفقطتوღ★ღ
حرف های قشنگ
شیعه مذهب برتر Shia is super relegion
.::: راهی به آسمان :::.
معصومین
حکومت نظامی
طریق بندگی با بصیرت
قرآن معجزه ای جاوید
دنیای زیبای من
راه را با این می توان پیدا کرد
سرزمین انتظار
نور عشق
15معراج
حســرت پـــرواز
من و گذشته من
فعالیت
مـهــــدی یــاران
اهسته اهسته
عشق گلی است که دو باغبان دارد، عاشق و معشوق
جانم فدای رهبر
.: بادکنک سبز :.
پراکلیتوس آمده
کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد
صفاسیتی
شیعیان! او خواهد آمد...
قدرت ابلیس
یا زهرا مدد
بازی دل
گتاب جوان

هشت سال دفاع مقدس
دانلود..تحقیقات..راهنمایی..پروژه
در تمنای وصال
کانون لشکر فرهنگی یوسف زهرا
خودم و خودت
مدرس( آقای شهید )
ღღلیلی ومجنونღღ
!!!نگاتیو
پایگاه استخاره و پاسخگویی به مسائل شرعی
قضنفر
سایت مشاوره تخصصی بیماریهای داخلی دکتر بهروز صادقی
.: حرف دل :.
طلبه ای طالب یار

احمدی نژاد با 24 میلیون و 527 هزار رای رئیس جمهوری اسلامی ایران

مشارکت 85 درصد و احمدی نژاد حائز 62.63 درصد آرا شد.

ملت ایران تبریک ....


» نظر

رنجنامه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از آیتالله هاشمی رفسنجانی

رنجنامه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

خبرگزاری فارس: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پی نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خطاب به مقام معظم رهبری رنجنامه ای منتشر کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، متن این رنجنامه به شرح ذیل است:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
با سلام
مرقومه بدون سلام و تحیت جنابعالی خطاب به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ساعت 17:30مورخ 1388.3.19 با اینکه امکان ملاقات حضوری دارید، باعث تعجب شد و با تعجب فراوان برخلاف نظر شما که برای ثبت در تاریخ مطالبی ذکر کردید به عنوان تکلیف و وظیفه الهی عرض می‌کنیم. درست سه روز قبل از شروع رأی‌گیری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامه‌ای چنین تحریک‌آمیز چه مفهومی دارد؟ اینکه از همان طلیعه متن، جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد را متهم به لجن‌پراکنی برنامه‌ریزی شده مشابه با منافقان و گروهکهای ضد انقلاب کرده‌اید و هزاران تخلف در اجرای بودجه را متوجه ایشان می‌نمایید، موجب تأثر و تألم آحاد مردم گردید. این امر حضور و نقش پنهان جانب‌دارانه شما را در این صحنه علنی کرد.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از 10 سال پیش نسبت به مسائل پیرامونی شما، فرزندان، اطرافیان و حزب منتسب به شما یعنی کارگزاران سازندگی حضوراً تذاکراتی را داد. اما افسوس از هر گونه اقدام اصلاحی!!! مجدداً در آستانه انتخابات نهم ریاست جمهوری این مطالب را حضوری متذکر شدیم. در بدو انتخابات اخیر نیز تقاضای ملاقات کردیم ولی به هر دلیل پذیرفته نشد. با این اوصاف انتظار داریم در نکات زیر تأمل جدی نمایید:
1- آیا نوشتن این نامه و بیان مطالبی مانند «آتشفشانهای درون سینه‌های سوزان در اجتماعات انتخاباتی در میدانها و خیابانها»، «فتنه‌های خطرناک و آتشی که هم‌اکنون در فضا قابل مشاهده است» چراغ سبزی جهت بحرانی کردن شرایط نیست؟ آیا این بیانات به رفتار ضد اخلاقی و هنجار شکنی عده‌ای معلوم‌الحال فرصت طلب مشروعیت نمی‌دهد و زمینه بحران را در آستانه انتخابات فراهم نمی‌کند؟
2- آقای هاشمی شما گفته‌اید «بر فرض که اینجانب صبورانه به مشی گذشته ادامه دهم» به راستی در طی این چهار سال از کدام فرصت برای نقد غیر منصفانه دولت استفاده نکردید؟ شما دفاع از این دولت را حرام می‌دانستید. شما در این نامه هم به صراحت «ادامه وضع موجود را به صلاح نظام و کشور ندانستید» کجا صبر کردید؟ هر‌آنچه نباید گفته شود در این نامه و سایت‌ها رسانه‌های منتسب به شما در این چهار سال گفته شد. پس چگونه ادعای صبر و صبوری دارید به راستی ولایت‌پذیری این‌گونه است؟
3- با چه حجتی سرنوشت انقلاب را با سرنوشت فرزندان خود و عده‌ای افراد خاص یکی دانسته‌اید؟
4- به‌رغم تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر سلامت انتخابات و حفظ آرامش آیا زیر سؤال بردن سلامت انتخابات، مشابه مواضع سال 76، و القای تقلب و ایجاد بستر بحران با نوشتن این نامه ولایت‌پذیری است؟
5- شما را چه شده است که مشی تخریب و سیاه‌نمایی را برای دولتی با «جهت‌گیری دینی و ارزشی»، «سخت‌کوش و پرتلاش»، «عدالت‌ورز»، «ساده‌زیست و مردم‌گرا»، «دارای روحیه‌ تحول‌گرا»‌ که مایه «امید دادن به مردم، اعاده عزت ملی و استقلال حقیقی» شده برگزیدید و چشم خود را بر دستاوردهای خیره‌کننده آن در عرصه‌های مختلف بسته‌اید؟
6- لحن تند و نگاه تیره حاکم در این نامه که حکایت از عصبانیت شما دارد، ما را نسبت به رفتارهای بعدی شما به جد نگران کرده است. آقای هاشمی تا دیر نشده نگاه خود را در قبال گفتمان انقلاب اسلامی و اصول اساسی مواضع حضرت امام (س) همچون عدالت‌خواهی، استکبار‌ستیزی و انزجار نسبت به لیبرال‌ها و منافقین و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اشرافی‌گری و توجه به محرومین و پابرهنه‌ها و... و همچنین مواضع حکیمانه رهبری اصلاح کنید و اجازه سواستفاده به دشمنان خارجی و افراطیون داخلی را ندهید. آقای هاشمی آیا می‌دانید با این نامه در زمین فتنه‌گران، کینه‌توزان، سکولارها، لیبرال‌ها، دگراندیشان و کانون فتنه‌ بازی می‌کنید؟ آیا می‌دانید این کانون بنا دارد شما و سوابق شما را برای امیال نامشروع خود هزینه کند؟
مردم آگاه، مسلمان و انقلابی ایران در فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی همیشه هوشمندانه داور و بازی‌گردان اصلی بودند. آنها همیشه آمادگی دفاع از ارزشها و تداوم انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت را داشته‌اند. ملت افتخار پاسداری از ارزشها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را با رشادت و شجاعت به اثبات رسانده‌اند. بی‌شک این بار نیز مردم گفتمانی را برخواهند گزید که پاسدار ارزشها باشد و با آفت‌ها و ناخالصی‌های انقلاب به طور جدی مبارزه کند. امروز روزی است که ملت بزرگ ایران تصمیم دارد فرمان تاریخی رهبری را برای مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، و تحقق گفتمان پیشرفت و عدالت عملی کرده و حماسه دیگری بیافریند.
آقای هاشمی ما به عنوان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مطالب زیادی پیرامون نامه شما داریم که به بعد موکول می‌کنیم. ولی خاطرنشان ساخته که آمادگی داریم در هر کجا و هر زمانی که لازم بدانید در مورد رفتار و عملکرد نزدیکان شما خصوصاً آن فرد هتاکی که بیان و رفتارش شهره خاص و عام است، به مناظره پردازیم. تا معلوم شود این نزدیکان شما هستند که با اعمالشان موجبات تضعیف و تخریب شما را فراهم می‌کنند و لازم نیست به دنبال دلیل وضعیت خویش از بیرون بستگانتان باشید.
والعاقبه للمتقین
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی


» نظر